Subject: FW: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 13:58:36 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/9568-9

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 1:48 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: 'Reimo Alas' <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Lisasin enda vastused sinisega ning uuendatud projekt on leitav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/brj8ty1kjatb9y8moon2g/AH2xUvNziAfEQEeaX7k4_
rE?rlkey=h65o7qv6mi94zgxwvfh8gdc8e
<https://www.dropbox.com/scl/fo/brj8ty1kjatb9y8moon2g/AH2xUvNziAfEQEeaX7k4
_rE?rlkey=h65o7qv6mi94zgxwvfh8gdc8e&st=gwgjy8lp&dl=0> &st=gwgjy8lp&dl=0

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv [mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 13. august 2024 15:02
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume esitada täiendavaid
materjale, korrigeerida/täiendada projekti.

Palume esitada juurde ka vastav asendiplaan, mis kajastab truubi asukohta
geoalusel ning kus oleks kajastatud rajatav truup terves pikkuses (lisada
ka raudtee poolne osa). Seletuskirjast saame aru, et maantee alust truupi
on pikendatud 3m võrra, palume täpsustada, kas truubi rajatise kogupikkus
ka pikenes või jäi samaks (vastav info lisada ka seletuskirja juurde).
Asendiplaan lisatud, täpsusutus seletuskirjas.

Lisaks palume kajastada asendiplaanil ja joonisel maapinna kõrgusarvud, et
oleks võimalik tuvastada truubi põhja ning kraavipõhja kõrgused ja vee
voolamise asjaolud. Asendiplaanile kõrgusarvud lisatud.

*	Palume täiendada jooniseid ning kajastada, kuidas toimub riigitee
nr 11290 teeäärsetest kraavidest vee voolamine edasi Kuusiku kinnistul
(tunnus: 65301:002:1792) olevasse kraavi, et rajatav truup ei takistaks
teeäärsetest kraavidest vee edasist voolamist. Samuti peab olema
välistatud, et rajatavast truubist ei voolaks vesi teeäärsetesse
kraavidesse. Plaanile lisatud veevoolamise suunad.

*	Palume esitada juurde ka riigitee nr 11290 ja kergliiklustee
katete taastamise osa (joonis, seletuskiri, läbilõiked). Lisatud.

Lisaks edastame Transpordiameti ehitusüksuse täiendavad tähelepanekud.

Kahes kohas erinev koormusmudel:

*	Hooldusjuhendis Koormusmudel LM1: aQ1 = 1,0; aq1 = 1,0; aQ2 = aQ3
= aqi = aqri = 1,0 - parandatud

*       Seletuskirjas Koormusmudel LM1: aQ1 = 0,8; aq1 = 0,8; aQ2 = aQ3 =
aqi = aqri = 0,8 – siin õige

Palume korrigeerida.

Võõphüdroisolatsiooni võõba asemel võiks kaaluda süsteem 2 kasutamist.
Palume korrigeerida. - korrigeeritud

Lisaks palume täpsustada, kuidas on tagatud loomade edasipääsemine truubi
otsas. Hetke joonis võrreldes ehitusloa joonisega, pole vastavat
juurdepääsu kajastatud. – joonised täiendatud, loomarajad näha mõlemal
plaanil.

Palume edastada täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 1:21 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

OÜ Keskkonnaprojekt esitab „Rail Baltica Harjumaa põhitrassi
raudteetaristu I etapi ehitustööde“ tööprojekti kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks on esitatud betoonist karptruubi projekt, mis paikneb
piketil 4+063 ning jääb Suur-Sõjamäe tee alla.

Millal võiksime saada projekti sobivuse kohta tagasisidet?

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.